Sunday 23 August 2009

Salleh Man YDP MAIPP???


Satu lagi PEMBOHONGAN oleh puak pembangkang. Malam ini di pentas ceramah pembangkang mereka telah menghebahkan akan melantik calon PAS Salleh Man sebagai YDP MAIPP selepas menang pilihanraya kecil ini nanti.

Sekali lagi rakyat Permatang Pasir DIPERBODOHKAN oleh pemimpin Pakatan Pembangkang. Sedarlah kita sebenarnya jawatan YDP MAIPP adalah dibawah bidang kuasa Seri Paduka Baginda Yang Dipertuan Agong. Baginda Agong yang berhak melantik YDP MAIPP!!! Bukan Anwar Ibrahim mahupun Lim Guan Eng!

Tersiratnya, ini satu perancangan licik untuk menimbulkan bibit-bibit kebencian rakyat kepada Agong yang kita kasihi. Ini kerana, jika Agong tidak memperkenan cadangan Guan Eng untuk melantik Salleh Man sebagai YDP MAIPP maka mereka (pemimpin pembangkang) akan memainkan isu bahawa Agonglah yang menjadi penghalang.

Maka, orang2 Melayu Islam yang tidak usul periksa ini akan marah dan benci kepada Agong yang kita kasihi. Sedarlah wahai penyokong-penyokong PAS anda sedang dimanipulasi oleh juak-juak yang berkepentingan. Masa depan kita bergantung kepada keputusan yang kita buat pada hari ini.

No comments:

Post a Comment