Thursday 13 August 2009

Kami nakkan calon berumur..

Berberapa orang pengundi yang blogger temui di berberapa kawasan dalam P.Pasir, mereka lebih mahukan calon yang agak berumur. Ini bertepatan dengan teori yang dinyatakan oleh sahabat blogger kelmarin.
Malam ini Haji Rahim, adalah nama yang disebut-sebut akan diumumkan sebagai calon BN esok, kelihatan kelibat beliau di berberapa buah masjid di kawasan P.Pasir. Haji Rahim yang terkenal ramah dan murah senyuman mudah diterima dan kehadiran beliau di berberapa masjid sekitar menarik perhatian rakyat. Ramai yang berminat untuk bersalam dengan beliau. Seorang pak cik, blogger tanya kenapa salam dengan Haji Rahim, beliau berkata nanti kalau dah jadi calon atau dah jadi YB, susah nak salam.
Blogger: No komen, tapi berharap Haji Rahim membaca tulisan ini.

1 comment:

  1. Salam 1 Malaysia,

    DJ memang mau lawyer tu.......lepa dah pakat.......berlakun hebat dok pi teriak mcm2.....biaq kalah tak apa........ ada isi dan habuan dan dia tak mau org lain menang....takut position mereka di bhg terjejas.......geng dia tolak masuk dan tarik pon masuk.....sambil pi kempen dan bawa calun.... AI dok call dan dok bagi tahu jangan deras sangat.......lepa ni memang makan keliling!!! Nama UMNO tapi sokong kot lain......tak tahu apa nak jadi Ptg Pauh. Perjuangan saya ikhlas dan serah kepada Allah yg penting jng orang Melayu hilang kuasa di PP dan tergadai segala2nya.

    ReplyDelete